Úvod         Kariéra         Volná místa

Baví Vás administrativa a chcete se více specializovat v oblasti nákupu? Nebo již máte praxi jako nákupčí a hledáte změnu? Láká Vás možnost pracovat pro českou IT společnost s dlouhou historií, která řeší zajímavé a klíčové projekty v komerční i veřejné sféře?
Pro skupinu ICZ hledáme posilu do našeho skvělého 4členného týmu nákupčích centrálního nákupu!

Referent(ka) centrálního nákupu

U nás budete:

• ověřovat správnost požadavků na objednávky, zadávat objednávky, připravovat podklady k účtování a následně zodpovídat za správnost fakturace
• spravovat majetek společnosti, a to včetně zakládání majetkových karet
• provádět inventarizaci majetku
• komunikovat s dodavateli a udržovat dodavatelsko-odběratelské vztahy
• úzce spolupracovat s obchodními a realizačními útvary v souvislosti s objednáním a dodáním zboží
• komunikovat se servisními partnery a přepravci

Potřebujeme právě vás, protože:

• máte alespoň SŠ vzdělání
• uživatelsky ovládáte MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
• Vám nedělá problém porozumět a pasivně komunikovat alespoň základní angličtinou
• zvládáte rutinní činnosti a plníte své úkoly samostatně

Ocenili bychom:

• pokud již máte zkušenosti v oblasti nákupu
• praktickou zkušenost práce s informačním systémem SAP

Na co se u nás můžete těšit:

• výběr ze široké škály benefitů podle vlastních priorit (sport, kultura, cestování, stravenky
• flexibilní pracovní dobu
• kamarádský kolektiv
• mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely
• moderní pracovní prostředí a kanceláře na Praze 4 na Kavčích horách (dobře dostupné metrem či autem s možností parkování)
• skvělé zážitky z našich teambuildingových akcí a jiných společných aktivit
• zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti, s více jak 20ti letou historií na trhu IT, která se může pochlubit řadou významných ocenění (např. IT Projekt roku, Českých 100 nejlepších aj.)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na hřebenech II 1718/10, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

ICZ a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

ICZ a.s.
Mgr. Klára Čížová
Na hřebenech II 1718/10
140 00  Praha
Česká republika